پیام تبریک فیض اله نفجم در پی شگفتی دختران و پسران تکواندو ایران در المپیک2024 پاریس

تکواندو ایرن در المپیک 2024 پاریس موفق به کسب نتیجه 100 درصدی شد و فیض اله نفجم رئیس هیات تکواندو مازندران و سرمربی تیم نوجوانان ایران در پیامی به این فرجام نیک را به ریاست فدراسیون و کادرفنی تکواندو ایران و مسئولین ورزش کشور تبریک گفت.

به نقل از هیات تکواندو مازندران، تکواندو ایران در المپیک پاریس با 4 تکواندوکار به 4 مدال با ارزش رسید که جزء تنها کاروان ورزشی ایران در المپیک با نتیجه کامل شد و افتخاری به افتخارات تکواندو ایران را برای نخستین ها افزود در پی این تاریخ سازی فیض اله نفجم در پیامی به ریاست فدراسیون و کادرفنی تکواندو ایران و دست اندرکاران ورزش کشور تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

جناب آقای هادی ساعی

ریاست محترم فدراسیون تکواندوایران

با سلام و احترامو تبریک فراوان به واسطه موفقیت بی نظیر ملی پوشان تکواندوی کشورمان در المپیک 2024 پاریس به عنوان مهمترین آوردگاه ورزشی جهان، کسب طلای آرین سلیمی پس از 16 سال به انتظار جامعه بزرگ و موفق تکواندو پایان داد و اینک در کنار 2 طلای ارزشمند جنابعالی که راه گشای موفقیت تکواندو در کشورمان بودید به آینده ای بسیار روشن زیر سایه ی مدیریت توانمند شما امیدواریم. اینکه صد در صد تیم اعزامی به المپیک با مرغوبترین مدال ها به وطن باز می گردند تا جشن بزرگ پیروزی را برگزار کنیم یعنیفدراسیون مسیر درستی را ترسیم نموده که دورنمای موفقیت های بزرگ است. اینجانب به عنوان یکی از خدمتگزاران کوچک در این خانواده بزرگ ضمن تبریک به مدال آوران المپیک آقایان آرین سلیمی و مهران برخورداری و خانم ها ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده بهترین ها را برای شما و تکواندوی کشور آرزو می کنم.

فیض اله نفجم

ریاست هیات تکواندو مازندران

خروج از نسخه موبایل