هو جون جین: خون جدید، جنگنده هوشمند

برنده دو جایزه بزرگ بخشی از نسل جنگنده های گرسنه تیم کره پس از توکیو است

تایوان، چین (12 اکتبر 2023) – وقتی هو جون جین از تیم کره برای فینال M-68 کیلوگرم روی تشک های مسابقه جایزه بزرگ تایوان رفت، با مردی روبرو شد که هیچ چیز درباره او نمی دانست: سلیمان آلافیلیپ از فرانسه. .

“من قبلاً او را ندیده بودم!” جین گفت. درست قبل از فینال ویدیوهای او را بررسی کردم.

جین از کسب مدال برنز خود در بازی‌های آسیایی 2023 هانگژو تازه بود. کابینه جام او همچنین دارای طلا از GP 2022 منچستر و نقره از مسابقات جهانی باکو 2023 است.

برعکس، آلافیلیپ یک اسب تیره است که هنوز روی رقابت در سطح نخبگان تاثیری نداشته است.

اما در حالی که برخی از مبارزان یک بازی خاص را برای هر حریف مختلف آماده می کنند، این برنامه جین نیست.

او گفت: “من فقط خودم را تمرین می کنم – نه برای هر حریفی.”

نبرد با رفتن هر دو مرد به سمت بدن آغاز شد. جین با ضربات دقیق و بسیار ثابت به تساوی رسید تا راند 1 را بزند.

در مرحله دوم، فرانسوی تکنیک پر زرق و برق تری را به کار گرفت و برای مدت کوتاهی پیش افتاد، اما کره ای دوباره آن را به دست آورد و با یک عملکرد دفاعی خونسرد در ثانیه های پایانی، راند – و طلا – را به دست آورد.

جین به یاد می آورد: “در دور اول، امتیازها بالاتر می رفتند، کسب امتیاز آسان بود، بنابراین من واقعا احساس راحتی می کردم.” “در دور دوم، من برای فرار از حرکات او کار می کردم و در سریع ترین زمان ممکن مبارزه می کردم. پس – این طلا بود!»

جین ثابت می کند که یک تونیک برنده برای تیم کره است که مانند سایرین، قبل از سال 2024 در آخرین مرحله انتقال خود قرار دارد.

جین و دیگر اسلحه‌های جوان با غسل تعمید آتش المپیک خود در پاریس روبرو خواهند شد.

او گفت: “اولین طلای GP منچستر واقعاً خوب بود، من خوشحال بودم.”

بازیکنانی که رتبه های برتر را دارند، بدون نیاز به مبارزه از طریق مقدمات، به المپیک راه می یابند. به همین دلیل است که، همانطور که جین می گوید، طلای تایوان “یک مدال گرانبها” است.

با این حال، او امسال در فینال GP در منچستر مبارزه خواهد کرد و فکر می کند که باید حداقل در یک اوپن در اوایل سال 2024 بجنگد، «برای حفظ برتری خود».

جین 21 ساله با کمربند مشکی دان چهارم دور کمرش، ممکن است در مسابقات بین المللی تکواندو در سطح نخبگان جدید باشد، اما با این ورزش غریبه نیست.

مانند بسیاری از بچه های کره ای، او در سن ملایم – کلاس اول دبستان – در یک محله دوجانگ شروع کرد. با ظهور استعدادش، شروع به رقابت کرد.

در سرزمینی که تکواندو در آن متولد شده است، زیرساخت گسترده و عمیق است. چشم ها نظاره گر بودند. زمانی که او در کلاس سوم بود، پیشاهنگی شده بود.

به طور طبیعی، قبل از اینکه به بازی جهانی برود، دندان های خود را در مدار محلی برید.

او گفت: «به نظر من بازی داخلی [از لحاظ فنی] واضح تر است، اما بازی بین المللی بیشتر فیزیکی است، قدرت و قد بازیکنان واقعاً متفاوت است. “در کره بازیکنان واقعا قد بلندی وجود ندارند، من یک جورهایی قد بلند هستم – اما اینجا، من واقعا کوچک هستم!”

او که جوان و بادوام است، راه خود را از طریق مدار سطح بالا با کمترین آسیب تاکنون طی کرده است. او گفت: “من مصدومیت های کوچک زیادی دارم اما مصدومیت بزرگی ندارم.” “شعار من “درد موقتی است” است.

اما بازی واقعی او بیشتر ذهنی است تا فیزیکی. او گفت: «تکواندو لگد زدن و ضربه زدن است، اما حتی اگر واقعاً ساده باشد، شما به استراتژی‌های زیادی نیاز دارید: این یک ورزش هوشمند است.

این رویکرد جین را مشخص می کند.

او گفت: “من استراتژی های زیادی دارم که به شرایط بستگی دارد.” “من با سبک هوشمندانه مبارزه می کنم.”

در واقع، بازی سر او قبل از شروع مبارزه شروع می شود. او گفت: “من حریفم را در سرم می بینم و در حین راه رفتن روی تشک، استراتژی هایم را پیش بازی می کنم.”

او یک ضربه زن دوسویه با عملکرد عالی پا، ترجیح می دهد در فاصله کوتاه بجنگد – یک استراتژی معقول در برابر حریفان بلند قد.

او همچنین در نگاه به شمال، ضربه زدن به جنوب تخصص دارد.

او توضیح داد: “این در مورد جعل است. من سر را هدف قرار می دهم، اما به بدن ضربه می زنم.”

جین می‌داند که با کره به عنوان یک تیم ثابت در رتبه‌های ۳ برتر، همیشه در چشمان مخاطبان جهانی خواهد بود.

او همچنین می‌داند که بازنشستگی «دائهون لی» محبوب – که بیش از هر تکواندوکار دیگری جوایز «مرد سال» را با رای همتایان دریافت کرد – حفره‌ای بزرگ بر جای می‌گذارد.

بنابراین: آیا دای هون لی جدید در افق وجود دارد؟

“این ممکن است من باشم!” جین گفت. من می خواهم در تیم کره یک ستاره در حال ظهور باشم. مرا تشویق کن!»

خروج از نسخه موبایل