تکواندو GB GATEWAY SPORTS & Entertainment را به عنوان آژانس حامی انحصاری منصوب می کند

تکواندو GB Gateway Sports & Entertainment را به عنوان آژانس حامی مالی انحصاری خود منصوب کرده است، زیرا آنها به دنبال ایجاد شراکت تجاری خود در آستانه یک سال هیجان انگیز برای این ورزش هستند.

تیم تکواندو انگلیس که در مرکز ملی عملکرد منچستر مستقر است، با کسب نزدیک به 100 مدال جهانی از سال 2016، در صحنه جهانی تکواندو غالب شده است.

با یک سال مهم در تقویم ورزشی در افق، که با بازی های المپیک 2024 پاریس به اوج خود رسید – تکواندو GB آژانس بازاریابی ورزشی Gateway Sports را برای کمک به توسعه و اجرای استراتژی مشارکت تجاری خود منصوب کرد.

پل باکستون، مدیر اجرایی تکواندو GB گفت: “ما از همکاری با Gateway Sports & Entertainment خوشحالیم، زیرا پیشنهادات تجاری خود را افزایش می دهیم و شراکت های معناداری را پیش از سالی که یک سال نمایشگاهی فوق العاده برای ورزش ما خواهد بود ایجاد می کنیم.”

در حالی که کمتر از یک سال دیگر به المپیک پاریس باقی مانده است، فرصتی را که برای ورزشکاران ما برای ادامه پیشرفت شگفت‌انگیزشان در پیش است و با تجربه غنی Gateway Sports در ایجاد شراکت‌هایی که ورزشکاران در قلب این همکاری قرار می‌گیرند، تشخیص می‌دهیم – آنها شریک کاملی هستند. برای توسعه و اجرای استراتژی مشارکت خود.

دجی آکنده، مدیر عامل Gateway Sports & Entertainment نیز به اشتراک گذاشت: «تکواندو GB در سال‌های اخیر با عناوین بی‌شماری جهانی موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای داشته است – اما ما همچنین معتقدیم که این ورزش به عنوان یکی از تاریخی‌ترین هنرهای رزمی جهان دارای ارزش فرهنگی عظیمی است. نمی توانم منتظر بمانم تا با فرصت هایی که در این سازمان ویژه وجود دارد، خلاق شویم. ورزشکاران آن‌ها ستاره‌های نمایش هستند و از طریق سفرهای شخصی، شجاعت و تمایلشان برای ادامه مبارزه – من مطمئن هستم که این سازمان با نگاه به آینده، مشارکت‌های منحصربه‌فرد و نوآورانه‌ای ایجاد خواهد کرد.»

ورزش و سرگرمی دروازه
Gateway Sports & Entertainment یک آژانس بازاریابی و سرگرمی ورزشی یکپارچه است که دفتر مرکزی آن در لندن، انگلستان است. Gateway Sports با تمرکز بر دروازه‌ای برای دیدگاه‌های مشتریان خود، مجموعه‌ای از خدمات استراتژیک را در سراسر تجارت، تولید، نمایندگی استعدادها و ارتباطات ارائه می‌کند و از ورزشکاران کلاس جهانی، برندها و دارندگان حقوق برای رسیدن به جاه‌طلبی‌های خود حمایت می‌کند. گیت‌وی به‌عنوان یک شرکت بوتیک با شبکه‌ای جهانی، به خود می‌بالد که نسل بعدی کسب‌وکار ورزشی، رسانه‌ای و سرگرمی است – با اشتیاق و هدف در هسته‌اش.

خروج از نسخه موبایل