بازیگردانی مدیران معزول در بنگاه های اقتصادی وزارت دفاع

اتحادی از مدیران معزول و بازنشسته صنعت نفت ، صندوق بازنشستگی کشوری ،ایمیدرو،چند آقازاده و دلالان بد نام صنعت نفت و پتروشیمی با گماردن چندین چهره جوان و متوهم در نقش مدیر عامل در سایه حمایت های گسترده چند سایت و کانال های خبری پروژه بگیر در حال انجام برخی تحرکات در بنگاه های اقتصادی وزارت دفاع هستند.

به گزارش پایگاه خبری پارسی پیام :  این گروه که قبل از این به ویژه از دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد جای پای خود را محکم کرده بودند با روی کار آمدن دولت سید محرومان عموما بدلیل مسائل امنیتی و مالی برکنار ویا داوطلب بازنشستگی شده اند گویا بنای رفتن نداشته و با همت و تلاشی مضاعف قصد حفظ تاج خود را دارند هر چند این اقدام با هوشیاری مسوِلین مربوط غریب خواهد ماند.

برابر اسناد و اخبار رسیده، رد پای گروه فوق الذکر در انتصاب مدیران بنگاه‌های مختلفی از فولاد و آلومینیوم تا پتروشیمی به چشم می خورد.

در این قسمت قصد داریم که به فعالیت این گروه در یکی از مهمترین پتروشیمی های زیر نظر وزارت دفاع بپردازیم.

با انتصاب مدیر جوان و جویای نام آسانسوری ا.ا که به مانند برادر خود یک شبه ره سالها رو پیموده است آقایان ر. ک. ف و ج.ب.ش در قالب حلال مشکلات حراستی ،آقایان ع. ه و خ.م .ا در نقش پدران معنوی دو طفل مدیر شده ،آقا زاده م.ح و داماد خان ع. ح که سالهاست پتروشیمی مذکور را با کنترل و گرداندن بخش بازرگانی، ملک طلق خود ساخته است در حال نهایی سازی واگذاری طرح های توسعه ایی چند صد میلیون یورویی می باشند.

اگر که به تخلفات قبلی این افراد به درستی رسیدگی میشد آیا اکنون شاهد این همه جسارت و گستاخی آنها بودیم؟

چگونه این افراد بارها و بارها دستگیر و به طرفه العینی آزاد می شوند؟

به راستی دلیل عدم ورود حفاظت وزارت دفاع در تخلفات گسترده قبلی این افراد در ماجراهای خرید کشتی ، خرید های جند برابری و فروش اوره و ….. چه می باشد؟

 

خروج از نسخه موبایل